torsdag 14 augusti 2014

Dag 90



I början lovade jag mig själv att jag inte skulle ge upp om jag missade en dag, att det inte är hela världen och att jag bara skulle fortsätta ändå. Ändå vaknade jag med hjärtat i halsgropen en morgon när jag trodde att jag hade glömt ta en bild dagen innan. Det kändes som att jag ville börja om från början men efter en liten stund kom jag på att jag faktiskt hade tagit några bilder. På sätt och vis är det kanske dåligt att jag kände så, men samtidigt tycker jag att det är bra för det betyder ju ändå att jag bryr mig och verkligen vill klara av den här utmaningen. Det känns bättre att jag reagerade så än om jag hade varit helt likgiltig. Däremot har jag varit lite lat på senaste och bara knäppt nåt snabbt med mobilen för att jag inte har orkat eller planerat in att fota med kameran.

Totalt idag: 5
Totalt sedan dag 1: 1778

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar