söndag 15 juni 2014

Dag 30 - Reflexskärm


Med reflektor till vänster, utan reflektor till höger.

Dag 2 av min 7-dagars utmaning men framförallt så är det ju dag nr 30 vilket betyder att jag har klarat mig igenom en hel månad, tjoho! Jag hade nog tänkt mig att den här dagen skulle få en lite mer spektakulär bild men saker och ting blir inte alltid som det var tänkt. För övrigt så har jag inte tänkt på att det är dag 30 förrän nu. Jag är stolt över mig själv och det känns roligt att ha ett mål att sträva mot, jag har också redan lärt mig att jag behöver utmana mig själv för att inte hamna i ett läge där jag bara fotar per automatik och inte tänker efter ordentligt och inte heller lär mig något nytt. Det blir slentrianmässigt och inte lika kul.

Den här bilden är inte tagen med reflexskärm.


Totalt idag: 26
Totalt sedan dag 1: 915

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar