söndag 1 juni 2014

10 bilder i Maj

När det här året har gått så tänkte jag eventuellt göra en sammanställning i form av en fotobok och eftersom alla bilder inte kommer kunna vara med så tänkte jag börja gallringen redan nu för att arbetet ska bli lite lättare sen. Så i början på varje månad ska jag försöka välja ut 10 favoritbilder från den föregående månaden, 10 bilder som får bli en slags representation för månaden.

Nu har jag valt ut 10 bilder för Maj månad och trots att jag bara har fotat ca 2 veckor i Maj så var det väldigt svårt att få ner det till bara 10 bilder. Många bilder har jag ju minnen till och av den anledningen är det många jag tycker om. Vi får se, jag kanske utökar antalet senare men just nu är det tio. Här är Majs tio bilder.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar